منصور انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شناسایی عرضه کنندگان متخلف گوشت یارانه ای اظهار داشت: در همین راستا، تاکنون پنج فقره پرونده عرضه خارج از شبکه بیش از سه تن گوشت منجمد یارانه ای تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه باتوجه به بالارفتن قیمت گوشت و کم شدن قدرت خرید مردم، توزیع گوشت منجمد یارانه ای در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع طی گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در روز های گذشته، از چهار فروشگاه بزرگ زنجیره ای و یک رستوران بیش از سه تن گوشت منجمد یارانه ای به ارزش ریالی 500 میلیون ریال کشف و برای متهمان در تعزیرات حکومتی استان پرونده تشکیل شد .
انصاری ادامه داد: با رسیدگی به این پرونده ها متخلفان علاوه بر جزای نقدی به عرضه گوشت با قیمت مصوب محکوم شد.
دولت در راستای تنظیم بازار و قدرت خرید برای مصرف کنندگان از اوایل مهرماه اقدام به عرضه گوشت قرمز منجمد و گرم کرده است .
قیمت گوشت مصوب برای گوشت قرمز منجمد برزیلی با قیمت 29 هزار و 500 تومان و سایر گوشت های منجمد با قیمت 28 هزار تومان است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از محکومیت بیش از دو میلیارد ریالی برای قاچاقچیان چوب جنگلی در استان خبر داد.
وی با اشاره به عزم جدی این سازمان برای برخورد قاطع ، سریع و بدون اغماض با تخریب گران محیط زیست وجنگل ها در روزهای گذشته چند مورد قاچاق چوب در شهرستان های مختلف را پیگیری کردیم و از رئیسان ادارات تعزیرات شهرستان ها خواسته ایم که به طور جدی پیگیر پرونده های قاچاق چوب باشند .
انصاری افزود : در همین راستا از ابتدای سال تا کنون؛ 160 پرونده برای قاچاقچیان چوب جنگلی در استان تشکیل و از مجموع احکام صادره مبلغ بیش از دو میلیارد ریال جزای نقدی از محکومان در حق دولت اخذ شد.
از مجموع اراضی ملی گیلان، 565 هزار هکتار اراضی جنگلی ، 245 هزار هکتار اراضی مرتعی، 288 هزار هکتار اراضی ملی جلگه ای و 11 هزار هکتار اراضی ساحلی مستحدث است.
7296/ 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.