محمدرضا محسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری جلسه بررسی روند اجرایی پروژه راه سازی محور ملاسرا - شفت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان داشت: عملیات عمرانی تعریض و بهسازی 9 کیلومتر از محور ملاسرا - شفت در حال انجام است و چهار خطه شدن این محور پرتردد، سبب تسهیل در رفت و آمد و کاهش سوانح رانندگی می شود.
وی با بیان اینکه بخش هایی از مسیر پروژه نیازمند جابجایی تیرهای برق و اصلاح شبکه است، افزود: بسترهای لازم در دیگر بخش های مسیر برای راهسازی و آسفالت آماده است و دستگاه های ذیربط باید اهتمام بیشتری داشته باشند.
به گفته محسنی ، با برنامه ریزی و هدف گذاری می توان ضمن تسریع در عملیات اجرایی قطعات مختلف این پروژه را مرحله به مرحله آماده بهره برداری کرد.
وی ادامه داد: تمرکز بر اجرای پروژه در دو کیلومتری ورودی شهر شفت یکی از مطالبات شهرستان است و تحقق آن نیازمند تشریک مساعی دستگاه های ذیربط به ویژه شرکت توزیع نیروی برق برای اصلاح شبکه است.
شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است؛ این شهرستان از شمال به رشت و صومعه سرا ، از جنوب به استان زنجان و رودبار ، از شرق به شهرستان رشت و از غرب به شهرستان فومن محدود می شود.
10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان ، هشت هزار و 787 کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و 133 کیلومتر راه فرعی، 311 کیلومتر راه اصلی، 344 کیلومتر بزرگراه و 53 کیلومتر آزادراه است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.