به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، در هفته دوم از دور برگشت این مسابقات، تیم داماش گیلان با نتیجه سه بر 2 مغلوب آوالان کامیاران شد، تیم چوکا تالش با نتیجه 2 بر یک برابر کاسپین قزوین به برتری رسید و تیم شهرداری فومن توانست با نتبجه 2 بر یک شهدای بابلسر را شکست دهد.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان برای ادامه روند صدرنشینی خود در کامیاران به مصاف تیم آولان رفت اما در نهایت براب میزبان خود متحمل شکست شد تا صدر جدول را از دست دهد.
داماشی ها که رقابت های لیگ دسته دوم را با قدرت آغاز و دنبال کردند در هفته اول دور برگشت نیز موفق به کسب پیروزی شده و در صدر جدول قرار گرفتند و با تفکر پیروزی نیز به مصاف تیم آوالان کامیاران رفتند اما در نهایت مغلوب این حریف خو شده تا به رده دوم جدول نزول کنند.
در این دیدار که حواشی زیادی نیز داشت و در یک هوای سرد و برفی برگزار شد، ابتدا تیم داماش به گل برتری دست یافت اما در ادامه سه گل دریافت کرد تا کار برای جبران این نتیجه برای داماشی ها سخت شود که در نهایت نیز در دقیقه 88 داماش گل دوم خود را به ثمر رساند اما این گل نیز سودی برای این تیم نداشت و در این بازی خازج از خانه مغلوب حریفش شد.
تیم فوتبال داماش گیلان که صدر جدول گروه اول این رقابت ها را دراختیار داشت و رقابت سختی را با تیم خوشه طلایی ساوه برای کسب عنوان نخست این گروه دارد، با این شکست صدر جدول را در اختیار تیم خوشه طلایی ساوه قرار داد و خود در مکان دوم جدول قرار گرفت.
البته با توجه به آنکه تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار بعدی خود میزبان است، با برتری در رشت مقابل حریفش و همچنین توقف احتمالی تیم خوشه طلایی ساوه، داماشی ها دوباره می توانند صدر جدول را در اختیار بگیرند.
البته با وجود نزدیکی امتیازات تیم ها در صدر جدول ، هر تیمی با یک تساوی و یا با یک شکست، صدر جدول را از دست می دهد و به همین دلیل تیم داماش باید نه تنها در دیدارهای حانگی خود پیروز شود، بلکه در دیدارهای خارج از خانه نیز باید با قدرت ظاهر و بتواند نتیجه لازم را کسب کند تا در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.
اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، در هفته پانزدهم این مسابقات در تالش رو در روی تیم کاسپین قزوین قرار گرفت که در نهایت موفق شد حریفش رابا نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار خانگی با تفکر پیروزی و صعود به رده های بالای جدول مقابل حریفش قرار گرفت و در نهایت با پیروزی برابر کاسپین قزوین به هدف خود دست یافت و در مکان سوم جدول قرار گرفت و همچنین فاصله خود را با دو تیم بالای جدولی کاهش داد.
البته طرفداران تیم چوکا نیز انتظار دارند که این تیم در بازی های خارج از خانه نیز قدرتمند ظاهر شود و سرانجام بتواند با کسب رتبه اول یا دوم گروه خود، شانس حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب کند که این امر با توجه به نزدیکی امتیازات تیم های صدر جدولی دور از دسترس نیست.
این در حالی است که چوکا برای رسیدن به صدر جدول حریفان قدرتمندی همچون خوشه طلایی ساوه ، داماش گیلان و مقاومت تهران را پیش رو دارد اما این تیم در بازی های خانگی خود بسیار قدرتمند ظاهر می شود و می تواند با پیروزی در بازی های خانگی و جمع آوری امتیازات مناسب ، شانس صعود به لیگ دسته یک را پیدا کند.
تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و از گروه اول، تیم خوشه طلایی ساوه با کسب 29 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم های هم استانی دامش گیلان و چوکا تالش به ترتیب با کسب 27 و 26 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند و رقابت سختی را برای صدرنشینی با هم و همچنین با تیم خوشه طلایی ساوه دارند.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم که در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد، در هفته پانزدهم این مسابقات در فومن میزبان تیم شهدای بابلسر بود که در نهایت با نتبجه 2 بر یک حریفش را شکست داد تا با پیروزی در این دیدار خانگی ، به روند صعودی خود ادامه دهد.
در این دیدار که به نوعی دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم محسوب می شد، تیم شهرداری فومن از فرصت میزبانی خود سود برده و در نهایت این بازی را به سود خود به پایان رساند تا برنده دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم باشد.
تیم شهرداری فومن که رقابت های فصل جاری را ضعیف آغاز کرده بود، با تغییر در مدیریت باشگاه تا حدی توانست نتایج خوبی را کسب کند و هفته گذشته نیز افشین ناظمی مربی نام آشنای فوتبال گیلان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.
البته حضور ناظمی در نیمکت تیم شهرداری فومن باعث شده تا این تیم قدرت بیشتری پیدا کند و این مربی در اولین حضورش موفق شد پیروزی کسب کند تا تیم شهرداری فومن در جدول رده بندی صعود خوبی داشته و به مکان سوم جدول گروه خود صعود کند.
تیم فوتبال شهرداری فومن که تا چند هفته گذشته در نیمه دوم جدول رده بندی گروه خود قرار داشت، با کسب چند نتیجه مطلوب در هفته های اخیر، تا پایان هفته پانزدهم ، 20 امتیازی شد و در مکان سوم جدول ره بندی گروه خود در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.