مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران، 15 نفر از 31 استان کاندیدا که از بین آنها، اعضای منتخب، دبیر و اعضای علی‌البدل با رای اعضا انتخاب و معرفی شدند.
مهدی ولی پور افزود: در این انتخابات، کمیل کیانی نجاتگر جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان به عنوان دبیر باشگاه امدادگران و نجاتگران کشور انتخاب و معرفی شد.
وی اظهار داشت: مشارکت در برنامه ریزی اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی امدادگران، جمع بندی نیازهای امدادگران و پیشنهاد اولویت ها به سازمان، شناسایی ظرفیت های داخلی و خارجی سازمان به منظور خدمات رفاهی به امدادگران، بررسی طرح های رسیده از باشگاه های امدادگران استانی و انتخاب بهترین طرح ها به سازمان برای بهبود فعالیت های امدادی، ایجاد تعامل بین تیم های عملیاتی استانی، کمک به برقراری ارتباط بین امدادگران و نجاتگران کشور، ایجاد نظم و هماهنگی و وحدت رویه بین باشگاه امدادگران سراسر کشور از جمله وظیفه اعضای منتخب باشگاه امدادگران و نجاتگران کشور است.
کمیل کیانی به مدت 12 سال است که بعنوان داوطلب جمعیت و نجاتگر درجه یک در پایگاه امداد جاده ای لاهیجان فعالیت می کند، وی عضو تیم واکنش سریع شهرستان لاهیجان و مسئول تیم کوهستان هلال احمر لاهیجان نیز است.
بر اساس آخرین آمار، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.