دبیر هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از برگزاری دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور در تهران ، و اعلام رنکینگ برترین ها در 2 بخش کاتا و مبارزه از سوی فدراسیون کاراته خوشبختانه سه گیلانی نیز در بین برترین ها قرار گرفتند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کاراته و در بخش کاتا ، جاوید بهمن جاه از تیم هیات کاراته استان گیلان پس از ورزشکارانی از تیم های پاس و دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه سوم قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بخش مبارزه(کومیته) نیز ، در وزن 75+ کیلوگرم محمدمهدی قاهری کاراته شایسته استان گیلان با قرار گرفتن بالاتر از سایر رقبای خود ، عنوان نخست رنکینگ سوپر لیگ مردان کشور را در این وزن به خود اختصاص داد.
وی بیان کرد: همچنین در وزن 67- کیلوگرم بخش مبارزه ، مهدی رحیمی نژاد دیگر کاراته کار تیم هیات استان گیلان توانست در رنکینگ اعلام شده پس از کاراته کارانی از تیم های گوجوریو و دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه سوم قرار گیرد.
دبیر هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم کاراته هیات گیلان در رقابت های هفته سوم سوپر لیگ مردان کشور در سالن شهید افراسیابی تهران با کسب یک پیروزی و 2 شکست در مکان سوم گروه خود قرار گرفت.
زیکساری اضافه کرد: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، تیم هیات کاراته گیلان برابر تیم آذرپینار تبریز صدرنشین این مسابقات با نتیجه 25 بر 2 و همچنین برابر تیم شهدای انقلاب قم با نتیجه 21 بر هفت به پیروزی رسید اما مقابل تیم رعد پدافند هوایی ارتش شش بر 25 شکست خورد .
در رقابت های کاراته سوپر لیگ مردان کشور، 10 تیم از استان های مختلف کشور در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای و متمرکز در تهران با هم به رقابت می پردارند.
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.