به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر دوشنبه از هفته پانزدهم این رقابت ها به میزبانی شهرداری فومن برگزار شد، تیم میزبان توانست با نتیجه دو بر یک برابر شهدای بابلسر به برتری دست یابد و سرانجام در دربی شمال کشور در رقابت های لیگ دسته دوم ، پیروز شود.
تیم فوتبال شهرداری فومن که هفته گذشته افشین ناظمی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بود، در اولین دیدار با این مربی جدید به پیروزی دست یافت تا روند رو به رشد خود را در لیگ دسته دوم ادامه دهد.
شهرداری فومن با این پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی ، 20 امتیازی شد و در مکان سوم جدول ره بندی گروه خود در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.