به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبری روز دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت با بیان این که با پی گیری مدیرعامل سازمان بیمه سلامت توانسته ایم اعتباری را برای پرداخت باقیمانده مطالبات دریافت کنیم، افزود: پرداخت بقیه مطالبات سال 96 موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان نیز در حال انجام است که تا پایان این ماه به اتمام می رسد.
وی ضمن قدردانی از موسسات طرف قرارد با بیمه سلامت استان گیلان اظهار داشت: این موسسات علی رغم مطالباتی که داشتند، از ارائه خدمات به بیمه شدگان دریغ نکردند.
اکبری درباره مطالبات سال 97 موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: در پرداخت این مطالبات تقریبا به روز هستیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان بیان داشت: در زمان حاضر، یک هزار و 853 موسسه طرف قرارداد ما هستند و با یک هزار و 350 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص قرارداد داریم.
وی پزشک خانواده و نظام ارجاع را بسیار مهم و با اهمیت دانست و اظهار داشت: مسیر ارائه خدمت به بیمار بایستی از یک جایی آغاز شود که پزشک خانواده در این باره بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان این که نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت پررنگ است، خاطر نشان کرد: طرح تحول سلامت علیرغم همه مشکلات مالی ، به قوت خود باقی مانده که در کاهش هزینه های درمانی مردم نقش مهمی داشته است.
بر اساس آخرین آمار، یک میلیون و 270 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.