به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر رشت در صحن شورا گفت: بیژن شعبانی از بهترین پاکبانان بود که بدون حاشیه و منظم در محل کارش حضور می یافت.
علیرضا حاجی پور با اشاره به برگزاری جلسه های مختلف برای جلوگیری از بروز حوادث برای پاکبانان کلانشهر رشت گفت: بر اساس مصوبات این جلسه ها، به شرکت ها ابلاغ شده تا در ریفوژ های میانی از ماشین های مکانیزه برای رفت و روب استفاده شود و همه پاکبابان دارای لباس شبرنگ باشند.
برادر بیژن شعبانی پاکبان فوت شده نیز با بیان این که برادرش با لباس کار حدود ساعت 4 صبح دچار حادثه شد، اظهار داشت: هنوز محل حادثه برادرم فاقد روشنایی است و مشکلات پاکبانان بایستی ریشه ای مرتفع شود.
اسماعیل حاجی پور از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: اگر چه جان عزیز از دست رفته این خانواده بر نمی گردد اما می توانیم مشکلاتشان را کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: به سرپرست شهرداری رشت اعلام شود تا یک فرد حقوقی خاص برای احقاق حق و حقوق این پاکبان انتخاب شود.
بیژن شعبانی پاکبانی جوان که از نیروهای شرکتی یکی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری رشت بود، آبان ماه امسال حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد.
شش شرکت رفت و روب با بیش از یک هزار نیرو با شهرداری رشت قرارداد دارند و یک شرکت نیز نظافت و رفت و روب پیاده راه فرهنگی این کلانشهر را بر عهده دارد.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.