فرمانده انتظامی آستارا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل - آستارا ، روز گذشته لباس های قاچاق را از یک دستگاه خودروی پراید کشف و قاچاقچی 44 ساله آن را به محاکم قضایی معرفی کردند.
سرهنگ محمد نمازی افزود: ارزش کالای کشف شده حدود 100 میلیون ریال است و پلیس آستارا با توجه به زیان قاچاق بر اقتصاد، با متخلفان اقتصادی برخورد قانونی می کند.
نسرین غزنوی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا نیز گفت: اراضی ملی تصرف شده در منطقه قره سو بخش لوندویل آستارا عصر روز گذشته آزاد و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.
وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و 32 هزار هکتار آن را گونه های جنگلی بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می دهد.

** سارقی هنگام سرقت در تالش دستگیر شد
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری یک سارق 32 ساله حین سرقت لوازم منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین جمال دار روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته بعد از دستگیری سارق در حین دزدی، با همکاری وی مالخر 27 ساله نیز شناسایی و دستگیر شد و به همراه پرونده های مربوطه به محاکم قضایی معرفی شدند.
وی افزود: پلیس آگاهی در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان، با تشکیل تیم ویژه و اقدامات تخصصی و بررسی فعالیت‌ متهمان سابقه دار، سرنخ‌هایی از سارق و محل اختفای وی به دست آورده بود.
سرهنگ جمال دار اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر، تعدادی شیرآلات و اتصالات ساختمانی اوراق شده کشف و ضبط شد و کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه را 10 میلیون ریال اعلام کردند.
فرمانده انتظامی تالش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان های آستارا و تالش در غرب استان گیلان قرار دارند.
7106 / 7124 /7105 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.