مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : این اردوی تدارکاتی ، 10 روز در تهران ادامه خواهد یافت که در این مدت ، تیم فوتبال سپیدرود رست سه بازی تدارکاتی نیز انجام خواهد داد.
مهرشاد عبادتکار اظهار داشت : شاگردان علی کریمی روز پنجشنبه هفته گذشته در رشت در یک بازی دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری تبریز رفتند و با نتیجه تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شدند و در راستای آماده سازی خود، سه بازی با تیم های لیگ برتری و دسته اولی در تهران برگزار خواهند کرد.
وی ادامه داد: همچنین قرار است در این اردو چند بازیکن دیگر هم به سپیدرود اضافه شده و لیست این تیم برای حضور در نیم فصل دوم را تکمیل کنند و امیدواریم که مسئولان این باشگاه در این امر موفق باشند تا سپیدرود با قدرت بیشتر در دور برگشت رقابت های لیگ برتر حضور یابد.
وی بیان کرد: البته مسئولان سپیدرود رشت تاکنون با پیام صادقیان به توافق رسیده و این بازیکن با شروع نقل و انتقالات نیم فصل یعنی از روز 16 دی ماه با تیم سپبدرود قرارداد خواهد بست.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدورد رشت اضافه کرد: همچنین علی کریمی سرمربی سپیدرود نیز از ابتدای هفته جاری در کلاس مربیگری A آسیا که در تهران برگزار می شود حضور خواهد یافت که این مربی علاوه بر شرکت در این کلاس، تمرینات تیمش را نیز زیر نظر می گیرد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشوربا حضور 16 تیم ، با کسب 10 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.