امیررضا زندی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با بیان این که این طرح در دو مرحله تا پایان سال تحصیلی در استان گیلان اجرا می شود، اظهار داشت: مرحله اول اجرای این طرح تا 20 بهمن، مرحله دوم نیز از 21 بهمن تا 15 اسفند و 20 فروردین تا پایان خرداد 98 اجرا می شود.
وی افزود: شناخت و ارتقاء سطح عمومی فرهنگ بیمه تامین اجتماعی، ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای سرمایه های اجتماعی، ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی ، گسترش پوشش بیمه ای و ارتقای توانمندی بازدیدکنندگان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی با توجه به مقررات و قوانین تامین اجتماعی از اهداف اجرای این طرح است.
زندی فر خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، دانش آموزان پایه های نهم، دهم و یازدهم با حضور در شعب تامین اجتماعی از نزدیک با فرآیندهای کاری و قوانین و ضوابط اجرایی و انواع تعهدات این سازمان آشنا می شوند.
وی با بیان این که بر اساس اجرای این طرح تا پایان سال تحصیلی حدود یک هزار و 200 دانش آموز از شعب تامین اجتماعی بازدید می کنند، اضافه کرد: طی دو سال گذشته اجرای طرح بازدیدهای دانش آموزی از شعب تامین اجتماعی، دو هزار و 400 دانش آموز از شعب تامین اجتماعی گیلان بازدید کردند.
وی با اشاره به برنامه دیگری از سوی تامین اجتماعی استان گیلان علاوه بر اجرای طرح یاد شده، خاطر نشان کرد: تاکنون 15 کار مدرسه ای انجام شد که طی آن کارشناسان و روسای شعب تامین اجتماعی با حضور در واحدهای آموزشی دانش آموزان را با فرآیندهای کاری و انوع تعهدات سازمان تامین اجتماعی آشنا کردند.
بر اساس آخرین آمار، تامین اجتماعی استان گیلان دارای 28 شعبه اجرایی، پنج کارگزاری و هفت شعبه اقماری است.
در زمان حاضر، 408 هزار بیمه شده اصلی و 122 هزار مستمر بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند که با افراد تحت تکفل آنها بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر را شامل می شود.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.