مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور در ساری به مصاف استقلال این شهر رفت و در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم فوتسال بانوان استقلال ساری به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه ، به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.
علیرضا وهابی افزود: بانوان شهرداری رشت که هفته گذشته توانسته بود تیم دریژنو فرخ شهر را در رشت شکست دهد ، در این دیدار خارج از خانه نیز با یک بازی هجومی به پیروزی رسید تا جایگاهش را در میانه های جدول رده بندی این مسابقات مستحکم تر کند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بانوان فوتسالیست تیم شهرداری رشت طی چند هفه گذشته موفق به کسب نتایج خوبی نشده بودند، خوشبختانه در دو هفته اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و موفق شدند در هر دو دیدار خود به پیروزی برسند.
وهابی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج کسب شده سایر تیم ها ، تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با کسب 25 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی 11 تیمی این دوره از مسابقات قرار گرفت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.