فرماندار رشت مطرح کرد: امسال در بخش خشکبیجار ، 34 پروژه عمرانی با 8 میلیارد و 785 میلیون تومان اعتبار درحال اجرا است.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان رشت درجلسه شورای اداری بخش خشکبیجار که با حضور نمایندگان در سالن کتابخانه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه بخش خشکبیجار نیازمند توجه بیشتر است، اظهار کرد: کل شهرستان رشت به عنوان مرکز استان نیازمند توجه ویژه است. 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تلاش کنیم تا مسئولیت و رسالتی که برعهده ماست به خوبی انجام دهیم، افزود: مدیران اجرایی استان تلاش کنند باپشتیبانی نمایندگان مجلس از ظرفیت‌های ملی برای توسعه و پیشرفت شهرستان بیشتر بهره مند شوند.

وی گفت: قطعا در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب خدمات و اقدامات شایسته‌ای در بخش‌ها و روستاهای شهرستان طی ادوار گذشته انجام شده است اما تصریح کرد: مطالبات به حق مردم ما نیز زیاد است و لازم است همه باهم در سایه تعامل و هم افزایی و تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات همت کنیم.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: در سال 96، در بخش خشکبیجار 46 پروژه عمرانی با اعتبار 8 میلیارد و 816 میلیون و 800 هزار تومان به بهره برداری رسید، در سال 97، 34 پروژه عمرانی در این بخش در حال اجراست که 8 میلیارد و 785 میلیون تومان برای انها هزینه می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مردم ما متکی به کشاورزی است، لاینینگ، لایروبی، احداث و توسعه آبندان‌ها وهمچنین تقویت برق درمنطقه بسیار مهم است وباید مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد در توسعه راه‌ها و سواحل شهرستان نیزیک ضرورت است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.