به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آستارا شامگاه پنجشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز در فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: نیروهای کاشف کالاهای مشکوک به قاچاق باید جهت تایید تخلف مد نظر، به سرعت به دستگاه های ذیصلاح و مستعلم نظیر تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و استاندارد اطلاع رسانی کنند تا عوامل آنها در محل کشف حضور یابند.
یونس رنجکش افزود: با حضور عوامل دستگاه های یاد شده در محل کشف کالای مشکوک به قاچاق، به سرعت در خصوص بروز تخلف یا رفع سوء ظن، تصمیم گیری و از ایجاد زحمت و هزینه برای مردم جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اثرات زیانبار قاچاق در اقتصاد، جدیت در مقابله با این پدید شوم و همکاری مردم را در این راستا خواستار شد.
نظارت بیشتر به مجوز ماشین های خارجی ترخیص شده از گمرک، تهیه یا ساخت انبار نگهداری کالاهای قاچاق، استاندارد سازی ایستگاه های بازرسی و برگزاری دوره های آموزش جلوگیری از قاچاق کالا در شرکت های باربری توسط دستگاه های مرتبط از دیگر مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و گمرکات دریایی، زمینی و ریلی و محور ارتباطی آن به اردبیل، بستر حمل و نقل کالاهای مختلف است.
7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.