به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این رقابت ها و مجموع مسابقات تیمی و مهارت های انفرادی رده های سنی مختلف، تیم گیلان با کسب 249 امتیاز مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای پیشکسوتان کشور را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم ورزش های زورخانه ای پیشکسوتان مازندران با کسب 226 امتیاز در مکان دوم و تیم کرمانشاه با کسب 208 امتیاز در مکان سوم رقابت های ورزش های زورخانه ای پیشکسوتان کشور قرار گرفت.
در رقابت های انجام شده رده های سنی مختلف نیز، در بخش تیمی 46 تا 55 سال ، گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد، کرمانشاه در این رده سنی در مکان دوم قرار گرفت، تیم های مازندران و البرز نیز به طور مشترک سوم شدند.
در رقابت های تیمی رده سنی 56 تا 65 سال ، تیم ورزش های زورخانه ای گیلان عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، کرمانشاه در رتبه دوم قرار گرفت ، تیم های گلستان و ماندران نیز به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در رقابت های مهارت های انفرادی و در رشته چرخ تیز رده سنی 35 تا 45 سال حسین عامری از اصفهان ، در رده سنی 46 تا 55 سال رامین گلستانی از گیلان و در رده سنی 56 تا 65 سال سید مرتضی زینال صفت از کرمانشاه اول شدند.
در رقابت های چرخ چمنی نیز در رده سنی 35 تا 45 سال حسین عامری از اصفهان ، در رده سنی 46 تا 55 سال رامین گلستانی از گیلان و در رده سنی 56 تا 65 سال مجتبی خطیبی از کرمانشاه عناوین قهرمانی را تصاحب کردند.
همچنین در رقابت های رشته سنگ رده سنی 56 تا 65 سال عبدالله یداللهی از همدان و در رشته کباده 56 تا 65 سال سید مرتضی زینال صفت از کرمانشاه موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.
در پایان این رقابت ها نیز امیرحسین عامری از اصفهان ، رامین گلستانی از گیلان و سید مرتضی زینال صفت از کرمانشاه به عنوان فنی ترین ورزشکاران دومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای پیشکسوتان کشور اتنخاب شدند.
دومین دوره رقابت های ورزش های زورخانه ای قهرمانی پیشکسوتان کشور ، از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور 360 ورزشکار از استان های مختلف در رشت آغاز شد که ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی 35 تا 45 سال ، 46 تا 55 سال و 56 تا 65 سال در دو بخش تیمی و مهارت های انفرادی در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.