به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که روز پنجشنبه در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در یک هوای ابری و سرد برگزار شد، دو تیم در نهایت در این بازی دوستانه به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر حضور دارد در این بازی تدارکاتی برابر شهرداری تبریز که در مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد، صف آرایی کرد و در برابر این تیم، از تمامی بازیکنان اصلی در ترکیب خود استفاده کرد و همچنین به چند بازیکن تازه وارد سپیدرود نیز همچون پیام صادقیان فرصت بازی داده شد.
در نیمه اول این دیدار دوستانه و تدارکاتی ، سپیدرود رشت با ترکیب ایمان صادقی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، هومن ربیع زاده، محمدرضا مهدوی، پیام صادقیان، حسین ابراهیمی، مهدی محمدیاری، توکلی و پویا نزهتی مقابل شهردای تبریز قرار گرفت و در طول این بازی دوستانه، علی کریمی سرمربی سپیدرود تعویض های زیادی را انجام داد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر با کسب 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی 16 تیمی این مسابقات قرار گرفت و شهرداری تبریز نیز در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول، با کسب 17 امتیاز در مکان نهم جدول است.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که قرار است یک اردوی تدارکاتی در تهران برپا کند، تاکنون با پیام صادقیان به توافق رسیده و با آغاز ثبت بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم فصل که از 16 دی آغاز می شود، این بازیکن با تیم سپیدرود قرارداد رسمی امضاء خواهد کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.