به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از مسابقات و در گروه اول ، تیم های بدمینتون هیات های استان گیلان ، کردستان ، آرش کمانگیر آمل مازندران و باشگاه سپاهان اصفهان حضور دارند که به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
در روز اول این دوره از رقابت ها، تیم های بدمینتون سپاهان اصفهان و آرش کمانگیر آمل مازندران به مصاف هم می روند و همچنین در دومین دیدار روز اول ، تیم های هیات گیلان و هیات کردستان رو در روی هم قرار می گیرند.
مرحله برگشت از گروه اول رقابت های بدمینتون لیگ برتر مردان کشور به مدت دو روز در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت تا در نهایت چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.
در رقابت های بدمینتون لیگ برتر مردان کشور، هفت تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه می یابند.
در پایان دور رفت گروه اول رقابت های بدمینتون لیگ برتر مردان کشور ، تیم سپاهان اصفهان با کسب هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم های بدمینتون هیات گیلان و کردستان نیز با کسب هفت امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.