به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر جهان آرای روز پنجشنبه در اولین یادواره شهدای سوادآموزی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی با بیان این که بدهکار خون پاک شهدا هستیم، افزود: شهدا برای دفاع از میهن اسلامی قدرتمندانه در میدان جنگ علیه دشمن حنگیدند و موجب عزتمندی کشورمان شدند.
وی با یادآوری رشادت های شهیدان فرهنگی و دانش آموز کشورمان اظهار داشت: فرهنگیان همواره در همه عرصه ها از جمله در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیشرو بودند و امروز نیز پیشرو بوده و به خوبی به نقش خود واقفند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: استقلال کشور آنقدر ارزشمند است که فرهنگیان بایستی مانند گذشته افتخار آفرین بوده و در عرصه های انقلاب حضوری فعال و موثر داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در اولین همایش یادواره شهدای نهضت سوادآموزی استان با بیان این که دفاع از انقلاب بر دوش همگان بود و همه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، گفت: انقلاب اسلامی پیوندی بود که همه اقشار در این پیوند نقش داشتند.
حجت الاسلام جمال یاری اظهار کرد: هر کس که به اصل انقلاب، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه معتقد است حق حیات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اظهار نظر دارد.
وی خاطر نشان کرد: امروز شهدا، امام راحل، رهبر فرزانه و خدمتگزاران صدیق و امینی که در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی و مقابله با دشمن هستند، نباید نادیده گرفته شوند زیرا همه نقش داشته و دارند.
اولین یادواره شهدای سوادآموزی استان گیلان امروز از سوی آموزش و پرورش و معاونت سوادآموزی استان گیلان برگزار شد.
بنی عبادی، محمد بختیاری و جعفر رضاپور فلاحتی سه شهید نهضت سوادآموزی استان گیلان هستند. در پایان مراسم اولین یادواره شهدای سوادآموزی استان گیلان، خانواده های این شهیدان، چهار دستگاه برتر همکار با نهضت سوادآموزی گیلان و اداره برتر آموزش و پرورش در حوزه سوادآموزی استان تجلیل شدند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.