به گزارش خبرنگار ایرنا سیدجلال سیدمحمدی عصر چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری رضوانشهر، با تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همه اعضای حوزه کارگری شهرستان در رفع مشکلات حوزه کارگری تصریح کرد: پرداخت مطالبات کارگران، مورد تأکید استاندار گیلان است و مدیران واحدهای کارگری نیز با این مهم را در اولویت امور قرار دهند.
وی بیان داشت: با توجه به پایان سال و در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لازم است توجه ویژه به حوزه کارگری داشته باشیم و مشکلات آنها را رصد و مرتفع کنیم چرا که دشمنان انقلاب از بسترهای قانونی مطالبات کارگران به نفع خود استفاده نموده و سعی دارند با سوء استفاده از آنان به اهداف شوم خود دست یابند.
سید محمدی اضافه کرد: برای رفع مشکلات موجود در اولین فرصت، جلسه کمسیون کارگری استان با دعوت از مدیران شرکت ها جهت بررسی مشکلات شرکت های شهرستان های رضوانشهر و تالش برنامه ریزی و برگزار خواهد شد تا تصمیمات لازم برای رفع مشکلات شرکت های مربوطه اتخاذ شود.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر نیز در این جلسه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری را از اهداف تشکیل کمیسیون کارگری دانست و گفت: همه در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.
محمدمهدی مظفری بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تاکید کرد و افزود: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است و در این خصوص کارگران نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده دارند.
رئیس کمیسیون کارگری رضوانشهر با بیان مشکلات حوزه کارگری شهرستان، خواستار حمایت مسئولان استانی و مجمع نمایندگان گیلان درمجلس شورای اسلامی از بنگاه های بزرگ کارگری این شهرستان شامل چوکا ، جنگل شفارود و همچنین پروژه عظیم سد شفارود با هدف رفع موانع موجود در مسیر توسعه، تولید و رونق اقتصادی در این مجموعه ها شد.
در جلسه کمیسیون کارگری رضوانشهر که به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه کارگری این شهرستان برگزار شد، اعضای شورای تأمین و مدیران شرکت های شفارود، چوکا و دیگر اعضای حوزه کارگری رضوانشهر نیز حضور داشتند.
رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
مجتمع صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) ، شرکت سهامی جنگل شفارود ، نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر و پروژه سد شفارود از مهمترین واحدهای صنعتی و تولیدی در این شهرستان هستند.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.