به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر شنبه از هفته چهارم این رقابت ها برگزار شد، تیم والیبال شهرداری لنگرود در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر دو برابر تیم وارنا شهرباران رشت به پیروزی دست یافت؛ در جریان این مسابقه، ابتدا تیم والیبال وارنا شهرباران رشت بازی را با برتری آغاز و در ست های اول و دوم به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 18 برابر حریفش به برتری دست یافت تا شانس خود را برای پیروزی در این دیدار افزایش دهد.
اما در ادامه این دیدار و در ست سوم ، تیم شهرداری لنگرود با نتیجه 25 بر 22 وارنا شهرباران رشت را شکست داد تا این دیدار به ست چهارم کشیده شود که در این ست نیز تیم شهرداری لنگرود با نتیجه 25 بر 22 حریف خود را مغلوب کرد تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.
در ست پایانی این دیدار نیز تیم والیبال شهرداری لنگرود برتر از حریفش ظاهر شد و سرانجام با نتیجه 15 بر 10 تیم وارنا شهرباران رشت را شکست داد تا در نهایت این تیم پیروز این دیدار سخت باشد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته چهارم این رقابت ها تیم والیبال شهرداری لنگرود با کسب هشت امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و وارنا شهر باران رشت نیز با کسب پنج امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاد.
مسابقات لیگ برتر والیبال گیلان در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود که تیم های وارنا شهر باران رشت و شهرداری لنگرود به همراه تیم های مرداویج سیاهکل، پسران آفتاب کیاشهر و کوروش لاهیجان در گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.