به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری آزاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم ولایتمدار بندر انزلی برای حضور گسترده در تجمع حماسی نهم دی ماه اظهار کرد: در نهم دی ماه مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیونی مردم در سراسر ایران اسلامی به جهانیان اعلام شد.
وی 9دی را یادآور تجدید پیمان مردم بزرگ ایران با ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و ولایت فقیه دانست و افزود: این بینش ، آگاهی و بصیرت برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و این روز یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگار این سرزمین است.
حیدری ازاد با اشاره به اینکه در نهم دی ماه 88 جهانیان عمق پیوند ولایت و مردم همیشه در صحنه ایران را شاهد بودند گفت: در یوم الله 9دی مردم تجلی اراده و قدرت الهی با الهام از فرهنگ سرخ عاشورایی را به نمایش گذاشتند و اوج تبعیت و اطاعت خود از اسلام و ولایت فقیه را به اثبات رسانده و درس بزرگی به دشمنان حق و حقیقت دادند .
فرماندار شهرستان بندر انزلی تاکید کرد: یوم الله 9 دی ماه روز وحدت ، اتحاد ، یکدلی و همدلی مردم نجیب و غیرتمند ایران اسلامی است .
وی همچنین اظهار کرد: از مردم قهرمان و غیرتمند بندرانزلی دعوت می شود بار دیگر با حضور حداکثری، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام (ره ) ، شهدای گرانقدر و میثاق با ولایت ، وحدت و همدلی خود را بار دیگر به نمایش بگذارند تا جهانیان بدانند مردم ایران همیشه و همواره با وحدت و یکپارچگی مدافع ارزش های انقلابی اسلامی و ملی خود هستند.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.