رئیس هیات شطرنج استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده ، هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان برگزار می شود.
کیومرث بیات افزود: این دوره از رقابت ها از روز 23 بهمن ماه سال جاری با حضور زبده ترین شطرنجبازان ایرانی و همچنین شطرنجبازان معروف کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: هر ساله استان گیلان میزبان برگزاری این دوره از رقابت ها است که خوشبختانه از این مسابقات استقبال خوبی می شود و علاوه بر اینکه از لحاظ تعداد شرکت کنندگان این مسابقات در جایگاه ویژه ای قرار دارد، از لحاظ کیفی نیز در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.
وی بیان کرد: با توجه به این امر در هفدهمین دوره این مسابقات نیز، از شطرنجبازان معروف و مطرح جهان دعوت شده تا در این رقابت ها حضور یافته و به همراه برترین شطرنجبازان ایران به رقابت بپردازند.
رئیس هیات شطرنج استان گیلان خاطرنشان کرد: هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) با حضور شطرنجبازان بانو و آقا و در جداول مختلف به مدت هشت روز در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان برگزار می شود که در پایان نیز به شطرنجبازان برتر هر جدول ، علاوه بر اهدای حکم قهرمانی ، جوایز ارزنده نقدی نیز اهداء می شود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.