مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ملی غربالگری سلامت ایرانیان از 22 تا 26 دی ماه جاری همزمان با سراسر کشور با هدف بهبود شاخص های مربوط به سلامت و شناسایی افراد مشکوک به پرفشاری خون، اضافه وزن، چاقی ، آموزش شیوه سالم، مدیریت پرفشاری خون و چاقیاجرا می شود.
معصومه ادیب از تمامی گروه های داوطلب شامل دانشجویان پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی و مامایی مشغول به تحصیل در ترم چهار و بالاتر، پرستاران شاغل در بیمارستان های دولتی و غیردولتی ، مراکز بهداشتی درمانی، بازنشستگان و پرستاران شاغل در مراکز مراقبت در منزل خواست تا در اجرای این طرح مشارکت کنند.
وی اظهار داشت: افراد علاقمند در گروه های یاد شده برای شرکت در این طرح می توانند برای ثبت نام به آدرس https://goo.gl/forms/PsPxRGj6uhwLUCz82 یا به صورت حضوری به مدیریت امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان واقع در رشت خیابان نامجو روبروی ورزشگاه عضدی مراجعه کنند.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر شش هزار و 158 کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان مشغول به کار هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.