به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 199 مشتزن رده سنی جوانان در قالب 34 تیم از استان های مختلف کشور حضور دارند که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.
در بازی های برگزار شده از روز اول این مسابقات در وزن 49 کیلوگرم سعید مطهری نژاد از خوزستان و علی آبروان از گلستان به مصاف هم رفتند که در نهایت مشتزن خوزستانی حریف خود را شکست داد و به مرحله دوم این وزن صعود کرد.
در دیگر بازی برگزار شده نیز در وزن 52 کیلوگرم رضا حیدری از لرستان و بهمن کیخسروی از کردستان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهابت حیدری از لرستان حریفش را شکست داد و به مرحله دوم این وزن راه یافت.
بیست و نهمین دوره رقابت های مشتزنی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی به مدت پنج روز و با انجام 189 مسابقه در شهرستان رشت پیگیری می شود که در نهایت مشتزنان برتر به اردوی تیم ملی جوانان راه می یابند.
همچنین قبل از آغاز این رقابت ها، مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره مساقات مشتزنی جوانان کسور با رژه تیم های شرکت کننده و با حضور مسئولان فدراسیون مشتزنی ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مسئولان هیات مشتزنی این استان برگزار شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.