مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه ها با حضور 55 واحد تولیدی و بازرگانی در رشت برپا شده است.
کاظم آیت زاده هریس افزود: واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان های تهران، البرز ، قزوین ، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند.
وی صنایع تاسیسات ساختمانی ، لوله و اتصالات ، شیر آلات بهداشتی و ساختمانی ، پکیج و رادیاتور ، تیرچه های صنعتی ، درب و پنجره ، سنگ ، کاشی و سرامیک ، نما و کامپوزیت ، سیستم های امنیتی و حفاطتی و انواع پمپ ، کیلد و پریز سیم و کابل و مخازن پلی اتیلن را از محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه ذکرکرد.
آیت زاده هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه این توانمندی ها در استان و جذب نام آوران کشوری با هدف تبادل دانش و اطلاعات، تعاملات اثربخش فناوری و فنی و ارتقاء روابط صنعتی و معرفی و آگاه سازی بیشتر سرمایه گذاران، کار آفرینان و مصرف کنندگان عنوان کرد.
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برای بازدید علاقمندان و متخصصان این بخش از صنعت کشور دایر است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.