عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اِلمانی وزین با موضوع انقلاب در رشت احداث شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امیدوارم در تمامی برنامه‌ها با حفظ ارزشهای اسلامی به ایجاد نشاط اجتماعی نیز توجه شود.

شیرزاد با تاکید بر اینکه از ظرفیت محلات رشت در برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب استفاده شود، افزود: برنامه خوبی در این ایام در ادوار گذشته با عنوان( امی محله) در سطح محلات رشت برگزار می شد که بازخورد و رضایتمندی خوبی به همراه داشت.   عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به تجلیل از یاران و خانواده های شهدای انقلاب در سطح محلات رشت همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن ایام پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه در تمامی برنامه ها به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) توجه شود.   شیرزاد با اشاره به ایجاد چهل اِلمان شهری توسط سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت به مناسبت بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب بیان کرد: اِلمانی بسیار وزین و ماندگار با موضوعیت انقلاب در این ایام مبارک احداث و رونمایی شود .   وی با ابراز گلایه از بی‌توجهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نسبت به مطالبات هنرمندان رشت تصریح کرد: هنرمندان بابت اجرای برنامه های مختلف مطالبات معوقه فراوانی از سازمان فرهنگی ورزشی رشت داشته و انتظار داریم با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال هر چه سریعتر نسبت به پرداخت مطالبات بحق هنرمندان اقدام شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.