مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع 40 تن مرغ منجمد و 16 تن گوشت قرمز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد بداشتی اظهار داشت: در راستای رسالت برنامه‌های تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان از امروز 40 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هشت هزار و 900 تومان در استان توزیع می‌شود .

وی تصریح کرد: شهرستان رشت توسط فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای رفاه و هفت و بزودی در جانبو به تدریج توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سایر شهرستان‌های استان نظیر املش (فروشگاه هفت) ماسال (فروشگاه‌های هفت، رحمتی و طاهریان)،سیاهکل(فروشگاه‌هفت)،شفت(فروشگاه‌های‌علیزاده و رفیعی)،رضوانشهر(فروشگاه‌های کریمی ونوری) آستارا(جانبو) فومن ( فروشگاه هفت) آستانه اشرفیه(فروشگاه های هفت و جانبو) نیز مرغ منجمد توزیع می شود.

بداشتی افزود: در شهر رودبار (فروشگاه های رفاه و دانشمند)،لنگرود(فروشگاه های هفت و رفاه) ، انزلی(فروشگاه های جانبو و مارلیک)، صومعه سرا (فروشگاه‌های کامران و پژمان و افق کوروش)، لاهیجان(فروشگاه‌های حسین‌زاده و کارگر)، تالش (فروشگاه های سیدمحمدی ، گیلاندوست و نیایش و افق کوروش) 
رشت(هفت و رفاه و بزودی درجانبو)نیز مرغ منجمد توزیع خواهد شد.
بداشتی اظهار داشت: همزمان با توزیع مرغ منجمد، 16 تن گوشت قرمز منجمد برزیلی با قیمت 29 هزار و 500 تومان و سایر گوشت های منجمد با قیمت 28 هزار تومان از فردا (چهارشنبه) در شهرستان 
رشت توسط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای دلفین (منظریه)، رفاه- فریدون شریفی(م بزرگ)-فدائی یوسف(م پاسداران)-مجتبی نوری(سرزمین شمالی)-فلامینگو خمام و خشکبیجار توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین گوشت منجمد در این مرحله فقط در شهرهای شفت، آستانه اشرفیه، رودبار، لنگرود، انزلی، سنگر، لاهیجان، تالش، توزیع می شود.
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به حضور بازرسان این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس در زمان توزیع این فراورده ها اظهار داشت: هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به سامانه 124 گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.