عضو شورای شهر رشت گفت: متاسفانه گیلانی‌ها به جای آنکه دست همدیگر را بگیرند، پای همدیگر را می گیرند و پرونده سازی برای فرزندان گیلان از سوی خود گیلانیان صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر، احمد رمضانپور گفت: هفته قبل به دلایلی در جلسه شورا حضور نداشتم و شنیدم آقای حاجی پور گفتند استعفا می دهم.

شورای پنجم شورای خوبی است و ترکیبی از افراد با تجربه و متخصص است.

عضو شورای شهر رشت افزود: خدا نبخشد افرادی را که باعث شدند در شورا تفکیک سازی گردد و ما به آفتی مبتلا شدیم که همچنان ادامه دارد. امیدوارم امروز که قرار است سرنوشت شهر را رقم بزنیم، تفکیک سازی صورت نگیرد و اجازه دهند خود اعضای شورا تصمیم بگیرند.   وی تاکید کرد: می دانم که باز ۱۱ عضو شورا، بدون دخالت عوامل بیرونی شهردار را انتخاب می کنند.   رمضانپور انتخاب عبدالهی را به عنوان ریاست شورای استان گیلان تبریک گفت و با بیان اینکه منتخب نشدن عبدالهی به معنای صلاحیت نداشتن وی نیست، بعنوان نمونه گفت: فردی که روزی برای مجلس رد صلاحیت شده بود، امروز وزیر است و این رد صلاحیت به معنای از اصل افتادن نیست و حضور جنابعالی در جلسات شورا، ثابت می کند که فرزند این انقلاب هستید و به فعالیت خود در شورای شهر و شورای استان ادامه دهید.   اعضو شورای شهر رشت همچنین نسبت به دخالت برخی جریان‌ها هشدار داد و ابراز کرد: اگر گروه‌های قدرت ورود کرده و نگذاشتند شهردار مستقل انتخاب شود، هر ۶ عضو شورا استعفا می دهیم.   علت عقب افتادگی استان دلایل مختلف دارد به عنوان نمونه، فرزندان گیلان در بدنه دولت قرار ندارند و وجود نوبخت نعمتی است و تکمیل راه آهن گیلان بخاطر تلاش های اوست.   عضو شورا با ابراز تاسف از اعلام اخبار رد صلاحیت عبدالهی از رسانه ملی تصریح کرد: در این ۴۰ سال چه زمانی دیده بودید، یک رد صلاحیت بصورت اطلاعیه در رسانه ملی خوانده شده و تشویش اذهان عمومی شود، به چه حقی اعلام می کنید ؟! چه کسی پشت این ماجراست؟! خود مردم قضاوت می کنند اما اعلام می کنم، آرامش به شهر برمی گردد و همه باهم شهردار انتخاب می کنیم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.