دبیر هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی سیده ستاره موسوی سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور، پنج کاراته کار به مرحله اول اردو دعوت شدند که یک ورزشکار از گیلان است.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کاراته، سارا بهمنیار کاراته کار شایسته گیلانی به مرحله اول اردوی تیم ملی که از هفتم دی ماه جاری در تهران برپا می شود، دعوت شد.
وی ادامه داد: مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور زیر نظر سیده ستاره موسوی سرمربی گیلانی این تیم و سایر مربیان تا 30 دی ماه در تهران ادامه خواهد یافت.
دبیر هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور خود را برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه که از پنجم بهمن ماه سال جاری آغاز می شود، آماده می کند.
زیکساری خاطرنشان کرد: بهمنیار که در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان موفق شد در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز را کسب کند، یکی از امیدهای کسب مقام در مسابقات کاراته وان فرانسه نیز محسوب می شود و امیدواریم که این کاراته کار شایسته گیلانی در این رقابت ها هم روی سکو برود.
سارا بهمنیار که طی سال گذشته در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ، سال جاری در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.