به گزارش خبرنگار ایرنا ، در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های بنادر و دریانوردی انزلی و ملوان جوان رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه پرگل 10 بر صفر حریفش را مغلوب کرد تا علاوه بر ثبت پرگل ترین بازی این هفته، همچنان به روند صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد.
در سایر بازی های برگزار شده از هفته پانزدهم این رقابت ها ، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و سرخپوشان رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با یک گل همشهری خود را شکست داد تا همچنان در تعقیب صدرنشین این مسابقات باشد.
در دیگر بازی انجام شده نیز تیم های فوتبال جوانان ایرانمهر رشت و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ایرانمهر با نتیجه 2 بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم بنادر و دریانوردی بندرانزلی با 35 امتیاز از 15 مسابقه همچنان صدرنشین این مسابقات باقی ماند ، سپیدرود رشت با 32 امتیاز از 15 بازی و شهدای نویر انزلی نیز با 32 امتیاز از 14 بازی در تعقیب صدرنشین هستند، تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت نیز با 28 امتیاز از 14 بازی در مکان چهارم جدول قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.