به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های سالروز حماسه 9 دی ماه در دفتر امام جمعه آستارا افزود: به پاس سالروز حضور حماسی مردم استان در پشتیبانی از ولایت در هشتم دی ماه، آئین روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در ساعت 10 صبح هشتم دی در مسجد عباسیه آستارا با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: 9 دی نماد ولایت پذیری مردم فهیم ایران و پیوند عمیق با رهبر است و ارزش های پیام های این روز باید برای همیشه حفظ شود.
امام جمعه آستارا ادامه داد: رنگ و بوی انقلابی گری در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، بحرین، مصر و یمن با معرفی سیمای نورانی انقلاب اسلامی ایران مشهود است و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با شکوه تر از گذشته گرامی داشته شود.
وی گفت: انقلاب اسلامی از ریشه مردمی برخوردار است و با روشنگری رهبر انقلاب و تلاش مسئولان، پیشرفت های خوبی در کشور بدست آمده و باید دولت در حل مشکلات اقتصادی، متناسب با سیاست های مقام معظم رهبری تلاش کند.
سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: دستگاه های دولتی بخصوص دانشگاه ها و موسسات آموزشی و فرهنگی باید جهت تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی در خصوص 9 دی اقدام کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.