رئیس دانشگاه گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سالن آموزشی و تحقیقاتی طیور دانشکده علوم کشاورزی دانشکاه گیلان امروز (یکشنبه) در این دانشگاه افتتاح شد، این سالن به مساحت 513 مترمربع با ظرفیت پرورش و نگهداری پنج تا هفت هزار جوجه از سوی خیر حاج عبدالله نوید تکمیل و تجهیز شده است.
احمد رضی با اشاره به افتتاح ساختمان آزمایشگاه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان و تجهیز آن توسط یک خیر اظهار داشت: اردشیر بابک سمیعی برای تجهیز این آزمایشگاه، 50 میلیون تومان هزینه کرده است.
وی خاطر نشان کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساختمان مرکز مشاوره و درمان دانشگاه گیلان به مساحت 400 مترمربع نیز امروز به زمین زده شد؛ بانی این پروژه، خیر اسماعیل انصاری عضو هیات علمی این دانشگاه است.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای بیش از 600 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور دارای دانشکدهای ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.