مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های ساحلی گیلان، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مونا ابروفراخ، بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و امید در مردم تاکید کرد و گفت: بر اساس سند نشاط اجتماعی که به عنوان یکی از راهبردهای استانداری گیلان تدوین شده، اگر بخواهیم به سطح مطلوبی از رضایتمندی عمومی دست پیدا کنیم باید شور، نشاط و امیدواری را در تمامی برنامه ریزی های خرد و کلان لحاظ کنیم.

ابروفراخ اذعان کرد: باید در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی ایجاد و ارتقای نشاط اجتماعی گام برداریم و توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل گیلان را مدنظر قرار دهیم.

ابروفراخ در ادامه گفت : به همین منظور با همکاری و همفکری کارگروه توسعه تئاتر گیلان، سازمان های مردم نهاد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مشارکت شهرداری های سراسر استان، همایش بزرگ تئاتر خیابانی را با ایجاد و ارتقای همین هدف- نشاط اجتماعی و امیدواری- شهروندی و موضوعات مرتبط با آن در شهرهای ساحلی گیلان برگزار خواهد کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت سازمان های مردم نهاد و گروههای تئاتر استان، این همایش هر چه باشکوهتر برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.