سرهنگ رسول عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند حرفه ای در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان لاهیجان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد :با انجام تحقیقات میدانی توسط ماموران و اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و برخی اقدامات فنی دیگر اطلاعات مهمی در خصوص افراد این باند و محل اختفا و فعالیت آنان به دست آمد.
وی اظهارداشت:متهمان اصلی این پرونده زن و شوهری جوان بودند که ماموران یکی از آنان را در یکی از محل های فروش مواد مخدر رویت و شناسائی کردند که متهم پس از مشاهده ماموران از محل متواری شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه محل اختفای متهمان از قبل شناسائی شده بود، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لاهیجان به مخفیگاه آنان اعزام و ضمن دستگیری متهمه 23 ساله در بررسی از محل، یک کیلو و یکصد گرم هروئین ، 885 گرم شیشه ، 50 گرم تریاک ، 15 گرم سوخته و 4 حقه وافور کشف و ضبط کردند.
سرهنگ عزیزی هشدار داد : افرادی که با تهیه و توزیع مواد مخدر جوانان کشور را به ورطه نابودی می کشانند باید بدانند که همیشه و در همه حال نیروهای پلیس مترصد دستگیری آنها هستند .
وی همچنین به خانواده ها توصیه کرد با ایجاد فضایی دوستانه در خانواده و نزدیک تر شدن هرچه بیشتر با فرزندان آنان را از گرفتار شدن در چنین دام ها و مشکلاتی باید نجات دهند.
فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه تلاش ها برای دستگیری دیگر متهم این پرونده ادامه دارد گفت: همه دستگاه ها و مردم بایستی پلیس را در راه مبارزه با مواد مخدر، حمایت و همراهی نمایند.
هفته گذشته نیز نیروی انتظامی لاهیجان یک کیلو و 360 گرم هروئین را در این شهرستان کشف کردند.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.