دبیر هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جربان این مسابقات که در تهران جریان داشت، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
حامد زیکساری افزود: تیم کاراته امید استان گیلان با کسب این تعداد مدال ، پس از تیم آذربایجان غربی روی سکوی دوم قرار گرفت و مقام نائب قهرمانی کشور را در مسابقات انتخابی تیم ملی به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، جواد رنجبر کاراته کار شایسته گیلانی در وزن 55 کیلوگرم که 41 ورزشکار با هم رقابت کردند، با برتری برابر تمامی حریفان خود عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آورد.
به گفته زیکساری ، همچنین در مسابقات کاراته امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی در وزن 67- کیلوگرم که 107 کاراته کار حضور داشتند، امیرحسین سهرابی از گیلان مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مهدی رحیمی نژاد دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این وزن موفق شد مقام سوم و مدال برنز را تصاحب کند.
در مسابقات کاراته امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی در بخش پسران ، 361 ورزشکار این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در تهران با هم به رقابت پرداختند.
زیکساری به رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی امیدهای کشور در بخش دختران نیز اشاره و اضافه کرد: در این مسابقات نیز که با حضور 304 کاراته کار در تهران برگزار شد، در وزن 68- کیلوگرم معصومه صابر زعیمیان از گیلان با درخشش خود توانست مقام نائب قهرمانی را کسب کرده و مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.