به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به آشفتگی های فرانسه و در عین حال دسیسه های برخی دولت های غربی ، خطاب به آنان اظهار داشت: ملت و دولت ایران در کنار هم همه سختی را تحمل می کنند، به درد مردم و جوانان خودتان برسید.
وی با بیان اینکه دستاوردهای خوبی در نشست ژنو برای مردم یمن به دست آمد، به تدبیر مقام معظم رهبری و قدرت شهیدان انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب توانست ملت ایران را در برابر مشکلات و توطئه های دشمنان مقاوم و هوشیار نگه دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنانش؛ با بیان بخشی از سخنان رهبری در آغاز درس خارج سه شنبه گذشته معظم له، به تشریح آثار نگرش اخروی مسئولیت پرداخت و خاطر نشان کرد: مرتفع شدن سریع مشکلات مردم و جامعه، کوتاهی نکردن مسئولان نسبت به مردم، افزایش ضریب امنیت جامعه و کاهش بداخلاقی ها به ویژه بداخلاقی سیاسی و تخریب یکدیگر از جمله آثار نگرش اخروی به مسئولیت است.
امام جمعه رشت در ادامه سخنانش در جمع نمازگزاران با بیان اهمیت دستگیری از مستمندان و کمک به آنان گفت: به مراکز خیریه کمک کردن بسیار خوب است، انسان ها بایستی کارهای خوب این چنینی را همواره به خود یادآوری کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.