محمدمهدی علیزاده مقدم مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: این میزان جریمه برای حدود 904 پرونده بوده و بیشتر کالاهای قاچاق در زمینه قاچاق چوب، پوشاک، دارو و لوازم بهداشتی ، نوشابه های انرژی زا و قاچاق لوازم صوتی و تصویری بوده است.
وی اظهار کرد: این میزان جریمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که دو میلیارد و 900 میلیون تومان بوده، رشد 112 درصدی داشته است.
علیزاده مقدم همچنین به جریمه افزون بر 308 میلیون ریالی دو قاچاقچی کالا در زمان حاضر اشاره و بیان کرد: با کشف بیش از دو هزار عدد باتری قلمی قاچاق از یکی از انبارهای مواد غذایی یک واحد صنفی، متخلف با تشکیل پرونده به یکی از شعبه های تعزیرات استان ارجاع شد.
وی گفت: با رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف ، علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متخلف به پرداخت 153 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
علیزاده مقدم همچنین به کشف 940 دست پوشاک و البسه قاچاق از سوی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از یک دستگاه اتوبوس اشاره و اضافه کرد: با رسیدگی به پرونده این تخلف، علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متخلف به پرداخت بیش از 155 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.