فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: وظیفه اصلی شورای ورزشی بسترسازی برای پویایی فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان است.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در چهارمین جلسه‌شورای ورزش شهرستان آستارا بیان کرد: این‌پویایی مختص زمینه خاصی نیست بلکه با برنامه‌ریزی در تمامی ابعاد می بایست تلاش ها را به سمت حرکت‌های پویا و جهش زا در زمینه زیرساخت ها و برنامه های ورزشی متمرکز کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیماتی که در این شورا از یک سال گذشته تاکنون گرفته شده است هم در زمینه پیگیری امکانات زیرساختی نظیر تکمیل پروژه‌های عمرانی- ورزشی و هم در ابعاد بسترهای حمایتی از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای و فعالیت‌های ورزش همگانی و عمومی برغم محدودیت‌های منابع با امکانات شهرستانی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در کنار ورزش قهرمانی توجه به ورزش‌های همگانی برای عموم جامعه‌نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی دارد و این نشاط موجب تحرک بیشتر و کمک به حفظ سلامت جامعه و بهداشت روانی خواهد شد.

رئیس شورای ورزش شهرستان آستارا در این جلسه که اعضای کادر تیم فوتبال شهرداری این شهر نیز حضور داشتند ضمن تشکر از فعالیت های این باشگاه و تبریک موفقیت های آنان خواستار توجه جدی به حمایت از این تیم از طریق پشتیبانی های بخش خصوصی شد.

رنجکش افزود: تیم داری حرفه ای کاری سخت و نیازمند برنامه ریزی جامع در تامین منابع مناسب است که باید با پشتیبانی های لازم از ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی گفت: موقعیت های این تیم در چند ماه اخیر در مسابقات فوتبال نشانه آن است که استعدادهای ورزشی در شهرستان داریم اما باید شناسایی، پرورش و حمایت و هدایت شوند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط شورای ورزشی شد و همچنین خواستار حمایت از برنامه های ورزشی در دهه فجر گردید.

حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا هم گزارشی از فعالیت های این تیم را به حاضرین ارائه کرد.

در ادامه این جلسه از تیم فوتبال شهرداری آستارا توسط فرماندار این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.