گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری فومن به ایرنا حاکیست؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان در این مراسم بیان داشت: امروز یکی از روزهای خوب برای همکارانم در شرکت گاز است و از فرماندار و نماینده شهرستان بابت پیگیری مجدانه این پروژه قدردانی می‌کنم.
اکبر تصریح کرد: این پروژه از تیرماه باید آغاز به کار می کرد اما متأسفانه به دلیل عدم تأمین اقلام کالایی به تعویق افتاد.
وی یادآور شد: برای دو روستای فومن 110 علمک در نظر گرفته شده و طول شبکه‌ هفت کیلومتر است که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن انجام ‌شود تا شعله های گاز گرمابخش مردم این روستاها باشد.
حجت‌الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی بابت کلنگ زنی این پروژه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد رشد و توسعه کشور هستیم، گفت: اگرچه همواره در کنار خوشی‌ها، تلخی هایی نیز وجود دارد اما همه خدمات سبب سربلندی نظام اسلامی است.
وی با یادآوری اینکه گازرسانی به این دو روستا همواره دغدغه مردم و مسئولان بوده و خوشحالیم که این کار امروز آغاز شد، افزود: مجموعه شهرستان به طور جدی پیگیر رفع مشکلات مردم هستند و باتوجه به پیچ و خم های اداری رفع برخی مشکلات در کوتاه مدت ممکن نیست و رایزنی اخیر در تهران که باهمراهی فرمانداران شفت و فومن برگزار شد، بابت همین مشکلات موجود بود.
وی ادامه داد: اقدامات سه سال اخیر، بی سابقه بوده و اگر در گذشته این خدمات صورت می گرفت امروز وقتمان را برای گازرسانی دو روستا نمی‌گذاشتیم.
فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. بر اساس آخرین سرشماری این شهرستان 92 هزار و 310 نفر جمعیت دارد که از این تعداد، 54 هزار و 439 نفر شامل 18 هزار و 675 خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.
پس از اتمام این پروژه تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان فومن از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و درصد گازرسانی روستایی در شهرستان به 99.8 درصد می رسد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.