استاندار گیلان بر ضرورت بازاریابی هتل‌داران متناسب با نیاز گردشگران تأکید کرد و گفت: ارائه بسته‌های متنوع گردشگری توسط هتل‌داران رونق کسب و کار را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری ظهر امروز در دیدار با اعضای جامعه هتل‌داران استان گیلان برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی با محوریت هتل‌داران را یکی از راهکارهای تبلیغی و جذب بیشتر مسافر عنوان کرد و افزود: با افتتاح رسمی راه آهن قزوین- رشت شاهد افزایش ورود مسافران به گیلان خواهیم بود که یک فرصت برای ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه هتل‌داران می‌توانند با پیش‌بینی زنجیره‌های مختلف، محور ارائه خدمات گردشگری در استان باشند، گفت: در صورت اعلام آمادگی هتل‌داران مبنی بر مشارکت در اجرای طرح‌های بوم‌گردی از سرمایه‌گذاری آنان حمایت و استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حجم بالای ورود گردشگران به استان گیلان با بسیاری از استان‌ها قابل قیاس نیست، اظهار داشت: هتل‌ها و مسافرکاشانه‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه گردشگران متناسب با وضعیت اقتصادی خود برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: در مسیر ساماندهی مسافرکاشانه‌ها نیازمند ارائه طرح‌ها و شیوه‌های قابل اجرا هستیم.

وی به طرح مطالبات جامعه هتلداران درخصوص معافیت‌های مالیاتی و عوارض شهرداری اشاره کرد و گفت: از ظرفیت‌های ملی و استانی و بسته‌های تشویقی در جهت حمایت از هتلداران استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.