مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امین منوچهری و بابک حاتمی به دلیل مشکلات شخصی و همچنین آسیب دیدگی از تیم فوتبال سپیدرود رشت جدا شدند.
مهرشاد عبادتکار با بیان اینکه وضعیت سایر بازیکنان نیز به زودی مشخص خواهد شد، ادامه داد: همچنین به دلیل شکست سنگین خانگی تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر استقلال تهران ، از سوی علی کریمی سرمربی این تیم تمامی بازیکنان سپیدرود، 15 درصد مبلغ قرارداد خود جریمه شدند.
وی یادآور شد: متاسفانه در دیدار برابر استقلال ، بازیکنان سپیدرود بسیار ضعیف ظاهر شدند و سرانجام با نتیجه سنگین پنج بر صفر در رشت مغلوب استقلال تهران شدند.
عبادتکار در ادامه به آغاز تمرینات سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تمرینات این تیم از فردا (سه شنبه بیستم آذرماه) آغاز خواهد شد که وضعیت سایر بازیکنان جداشده این تیم نیز مشخص می شود و بازیکنانی که در لیست کادر فنی این تیم برای نیم فصل قرار دارند، فقط در تمرین حضور می یابند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه پنج بر صفر مغلوب استقلال تهران شد، در پایان دور رفت این مسابقات، با کسب 10 امتیاز در مکان پانزدهم قرار گرفت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.