مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه به ایرنا گفت: قرعه کشی مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی کشور ، انجام و تیم داماش در این مرحله میزبان شناخته شد.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت باید رو در روی سایپای تهران که وضعیت مناسبی در رقابت های لیگ برتر دارد، قرار بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار یک هشتم نهایی این رقابت ها باید در رشت به مصاف پرسپولیس برود که برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی پدیده مشهد قرار خواهد گرفت و تیم برتر این مرحله نیز باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف سپاهان برود.
به گفته وهابی ؛ تیم فوتبال داماش گیلان که هم اینک در رقابت های لیگ دسته دوم قرار دارد، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور، به ترتیب برابر تیم های قشقایی شیراز ، چوکا تالش ، مقاومت تهران و ماشین سازی تبریز به برتری دست یافته بود که دیدارهای این تیم برابر چوکا ، مقاومت و ماشین سازی در خارج از خانه برگزار شد و در هر سه دیدار داماش مهمان رقبای خود بود.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، در بندرانزلی برابر ملوان قرار گرفته بود که با برتری برابر هم استانی خود، حریف تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.