مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشاندهنده فعالیت سامانه بارشی در منطقه است که بر این اساس طی امروز ابرناکی، مه آلود بودن هوا و در بعضی ساعت ها بارندگی پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از دوشنبه با نفوذ سامانه کم فشار، بتدریج شرایط برای وزش باد جنوبی مهیا می شود و طی عصر سه شنبه تا روز پنجشنبه، وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید / خیلی شدید) و افزایش دما بین هشت تا 15 درجه مورد انتظار است ضمن آنکه برای این مدت در پاره ای نقاط جلگه ای، پدیده مه پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، افزایش نسبی دما، پاره ای نواحی جلگه ای مه ، وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 16 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با دو درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه دمای امروز رشت 14 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز 9 درجه خواهد بود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.