گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ماسال به ایرنا حاکیست؛ محمدجواد عامر در جلسه پیگیری مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرهای ماسال و شاندرمن که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان برگزار شد ، اظهار داشت: امروز یکی از معضلات بزرگ جامعه، مشکلات محیط زیستی و آلودگی منابع آبی است که انتظار داریم با رفع مشکلات پیش رو ، هرچه سریع تر پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب ماسال اجرایی شود.
وی با اشاره به هماهنگی ها و مکاتبات صورت پذیرفته با شرکت آب منطقه ای در جهت تعیین مکان احداث تصفیه خانه افزود: با توجه به موافقت آب منطقه ای با لحاظ مسئله حفاظتی دیواره رودخانه خالکایی، امیدواریم عملیات نصب پکیج ها در کنار عملیات حفاظتی دیواره رودخانه آغاز شود.
فرماندار ماسال با بیان اینکه مکانیسم تصفیه فاضلاب در این پکیج ها به روش هوازی صورت می پذیرد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه نه تنها هیچ دغدغه ای را برای مجاوران آن به لحاظ زیست محیطی ایجاد نمی کند، بلکه از بوی بد فاضلاب که هم اکنون به صورت غیر اصولی در رودخانه دفع می شود نیز جلوگیری می کند.
عامر در بخشی دیگر از سخنانش با انتقاد از عدم حضور برخی متولیان شهر در جلسه گفت: انتظار می رفت با توجه به اینکه مشکلات آب و فاضلاب شهروندان در این جلسه مطرح می شد، همه متولیان شهری در این جلسه حضور می یافتند.
فرماندار ماسال همچنین با اشاره به مشکلات فاضلاب شهر شاندرمن، از مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان خواست: پروژه فاضلاب شهر شاندرمن نیز به صورت ویژه پیگیری شود.
طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری ماسال، فرمانداربا همراهی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان از محل اجرای پروژه تصفیه فاضلاب در جنب پل دوله ملال ماسال بازدید و موانع و پیش نیازهای لازم جهت راه اندازی تصفیه خانه را بررسی کردند و مصوب شد که عملیات اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب ماسال، همزمان با ایمن سازی حاشیه رودخانه آغاز شود.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.