به گزارش ایرنا، حجت الاسلام لطف الله عبدالهی عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر اظهار داشت: این شهرستان بدلیل وجود تنوع قومی، مذهبی و زبانی، در جایگاه ویژه ای قرار دارد که باید خدمت به مردم نیز در این مناطق بصورت ویژه ارائه شود.
وی افزود: بسیاری از تحلیل گران خارجی بر این باور بودند که این انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، ولی امروز سکوت اختیار کرده اند و بر همین اساس رسانه های داخلی رسالت سنگینی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر در ادامه با اشاره به درپیش بودن حماسه 9 دی گفت: دشمنان و دنیای غرب برای ساقط کردن انقلاب اسلامی لحظه ای غافل نبوده و همواره در صدد سنگ اندازی در مسیر حرکت ما هستند و ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 با خروش انقلابی خود، تمامی فتنه ها را بی اثر ساختند.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: باید بررسی کنیم تا چه میزان این دستور معظم له در این شهرستان تحقق یافته است.
همچنین در ادامه این نشست، سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی فرهنگی هدفمند، امری بسیار ضروری است که برای رفع دغدغه های فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید دنبال شود.
محمدمهدی مظفری تصریح کرد: با هرگونه کوتاهی و قصور مدیران حوزه فرهنگی در راستای مأموریت های محوله در این شهرستان، به شدت برخورد خواهد شد.
وی همچنین ضمن اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: دشمنان در صدد نفوذ در صفوف ملت ایران بودند که بیداری و بصیرت ملت انقلابی ایران، مانع دست یابی دشمن به اهداف شوم و پلید آنان شد.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر در بخش دیگری از سخنانش خواستار استقرار اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان شد و گفت: وجود چندین بقعه متبرکه در این منطقه و از طرفی با توجه به شرایط کنونی جامعه، نیاز است که هرچه سریعتر نسبت به استقرار اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان اقدام شود.
وی همچنین در خصوص توجه به خانواده های معظم شهدا گفت: ما تاکنون در حق خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کوتاهی کرده ایم و باید در این راستا اقدامات موثری انجام شود که هر اداره در این شهرستان متولی امور چند خانواده شهید باشد.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد به منزله دفاع مقدس و حضور در سنگری است که اهمیت آن اگر بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی نباشد، کمتر از آن هم نیست.
مظفری با اشاره به شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با عنوان افتخار به گذشته، امید به آینده گفت: بر خلاف تمام القائات باطل دشمن، آنقدر اسناد و ادله برای دستاوردهای این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف وجود دارد که می توان همواره با افتخار از آنها یاد کرد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.