به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، حدود 500 کاراته کار از سبک های آزاد از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها، تیم کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما باشگاه نوری زاده رشت با کسب 16 مدال طلا ، 12 مدال نقره و 30 مدال برنز عنوان قهرمانی کاراته سبک های آزاد گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم کاراته سبک کیوکوشین ایچی گکی باشگاه عزیزی با کسب 11 مدال طلا ، هشت مدال نقره و 16 مدال برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم کاراته سبک کن شین باشگاه آخشی با کسب 11 مدال طلا ، هفت مدال نقره و 13 مدال برنز در رتبه سوم قرار گرفت.
در رقابت های بخش انفرادی نیز در رده سنی نوجوانان ، احسان زارع ، راستین موقری ، امیرحسین حسنی، حمیدرضا شبرنگ و محمدحسین کاظمی در اوزان مختلف برابر رقبای خود به برتری دست یافته و عناوین قهرمانی را کسب کردند.
همچنین در پایان رقابت های رده سنی جوانان شادمهر شهبازی، حسین کرمی ، فردین قربانی و عرشیا بازگشا، کیارش توکلی و علی اکبر آصفی توانستند برابر تمامی رقبای خود به برتری دست یابند و عناوین نخست مسابقات کاراته سبک های آزاد گیلان را به خود اختصاص دهند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، به تیم های برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر اوزان مختلف نیز حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.