به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران در کنفرانس خبری اظهار داشت: به طور حتم هیچ یک از بازیکنان و عوامل تیم نمی خواستند چنین نتیجه ای رقم بخورد و دریافت پنج گل از استقلال یکی از اتفاقات فوتبالی بود.
وی ادامه داد: البته در این دیدار به خوبی متوجه شدیم که چه نقاط ضعفی داریم و تمامی نقاط ضعف ما دیده شد و باید تلاش کنیم تا در نیم ‌فصل دوم این نقاط ضعف را چه از نظر بازیکن و چه از فنی، ترمیم کنیم.
امامی فر بیان کرد: از طرف دیگر تیم فوتبال استقلال تهران نیز بازیکنان خوبی دارد و با این مهره هایی که در اختیار دارد باید در کورس قهرمانی قرار گیرد و این در حالی است که ما باید سعی کنیم تا از انتهای جدول جدا شویم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: تفاوت تیم ما با تیمی همانند استقلال را می توان در روی نیمکت ذخیره ها مشاهده کرد و ببینید که ما چه تعویض هایی انجام دادیم و استقلال چه بازیکنانی را وارد زمین کرد که این امر باعث می شود تا دست کادر فنی استقلال باز باشد.
وی ادامه داد: البته این باخت سنگین باعث می شود که بازیکنان ما نیز درس بزرگی بگیرند و به طور حتم فهمیدند که کار سختی در پیش دارند و در تمرینات نیز راحت ترین کاری را که انجام می دهیم حفظ توپ است که متاسفانه در این دیدار حتی این کار را نیز نتوانستیم انجام دهیم.
وی در ادامه گفت: علی کریمی سرمربی سپیدرود پس از باخت سنگین خانگی با بازیکنان صحبت و به آنان گوشزد کرده که باید با همه توان و وجودشان در زمین حاضر شوند و علاوه برآن تمرکز لازم را نیز داشته باشند.
وی اضافه کرد: گرچه ما نسبت به تیم استقلال به طور حتم ضعیف تر هستیم اما انتظار چنین بازی را نداشتیم و اینکه اختلاف به پنج گل برسد؛ به طور حتم اختلاف ما با استقلال این تعداد گل نیست.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر جمعه در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه پنج بر صفر میزبانش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.