به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر جمعه در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در حضور حدود 12 هزار تماشاگر و در یک هوای بارانی برگزار شد؛ تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه پنج بر صفر برابر میزبانش به برتری دست یافت.
در نیمه اول این دیدار، تیم استقلال بر بازی تسلط بیشتری داشت و توانست با استفاده مناسب از اشتباهات بازیکنان سپیدرود به 2 گل دست یابد؛ در دقیقه 12 روی اشتباه مدافعان سپیدرود، توپ پشت محوطه جریمه به فرشید باقری بازیکن استقلال رسید و او نیز با یک ضربه زیبا و دقیق اولین گل استقلال را به ثمر رساند.
در دقیقه 33 نیز تیم فوتبال استقلال تهران روی یک کار تیمی زیبا به دومین گل خود دست یافت و فرشید باقری تیمش را دو گله کند و نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت.
در نیمه دوم نیز این تیم استقلال بود که موقعیت های مناسب گلزنی بدست آورد و در دقیقه 56 ، جابر انصاری مهاجم موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند؛ در دقیقه 58 نیز اشتباه مدافعان سپیدرود باعث شد که تیم استقلال تهران به چهارمین گل خود دست یابد و این گل با دخالت علیرضا عزت کرامت بازیکن سپیدرود به ثمر رسید تا علاوه بر اشتباهات متعدد سپیدرودی ها در این دیدار، این تیم گل به خودی نیز دریافت کند.
در دقیقه 73 نیز رضا آذری بازیکن جوان استقلال که تازه به میدان آمده بود، موفق شد پنجمین گل تیم استقلال را به ثمر برساند تا این تیم یک نتیجه رویایی را زیر بارش باران در رشت کسب کند.
قضاوت این دیدار را حسین زرگر با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا مدیرروستا بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، پویا نزهتی و علیرضا عزت کرامت از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکب کوروش ملکی (از دقیقه 46 ایمان صادقی)، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزتی (از دقیقه 62 میلاد احمدی)، حسین ابراهیمی، نزهتی، یعقوب کریمی (از دقیقه 46 حسین شنانی) و محمد غلامی مقابل استقلال قرار گرفت.
تیم استقلال نیز با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری (از دقیقه 63 رضا آذری)، طارق همام، جابر انصاری (از دقیقه 75 اللهیار صیادمنش)، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری (از دقیقه 64 مرتضی تبریزی) رو در روی سپیدرود قرار گرفت.
پیش از این بازی، تیم استقلال تهران با 21 امتیاز از 13 مسابقه در مکان پنجم و سپیدرود رشت با 10 امتیاز از 14 مسابقه در مکان پانزدهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.