به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران از ساعت 15 امروز در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند.
بر این اساس و طبق اعلام هیات فوتبال استان گیلان تیم استقلال تهران با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی و روح الله باقری با سرمربیگری وینفرد شفر به مصاف سپیدرود رشت رفت.
همچنین میزبان رشتی با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، یعقوب کریمی، محمدرضا مهدوی، محمد نزهتی، حسین ابراهیمی، امین جوادی مقدم، علیرضا نورمحمدی، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربانزاده و محمد غلامی و با سرمربیگری علی کریمی رو در روی تیم استقلال تهران قرار گرفت.
قضاوت این دیدار نیز که از هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور انجام می شود، به حسین زرگر سپرده شده که ابوطالب طاهریان و محمدرضا مدیرروستا به عنوان کمک داور، وی را در این دیدار همراهی خواهند کرد.
تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم استقلال تهران با 21 امتیاز از 13 مسابقه در مکان پنجم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با 10 امتیاز از 14 مسابقه در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.