مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه سرد و بارشی درمنطقه است که بر این اساس بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات بالادست بارش برف مورد انتظار است.
وی ادامه داد: این سامانه ناپایدار اواخر وقت امروز تضعیف خواهد شد و کاهش ناپایداری پیش بینی می شود همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، شرایط برای بارش پراکنده فراهم است و از روز دوشنبه تا پایان هفته، روند افزایش دما مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد، ارتفاعات بالا دست بارش برف، اواخر وقت کاهش ناپایداری و پاره ای نقاط کاهش ابر عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، پاره ای نقاط کاهش ابر پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 17 درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را با یک درجه مربوط به جیرنده و دیلمان ذکر کرد.
وی گفت: بیشینه دمای امروز رشت 12 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز هفت درجه خواهد بود.
وی بیشترین میزان بارش باران در استان را طی شبانه روز گذشته با 27.7 میلیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت و پس از آن 25.6 میلیمتر مربوط به جیرنده عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.